We like to party

Fredag idag då. Har faktiskt inte gjort ett skit mer än kollat på Idol med familjen. Är faktiskt oftast ute och festar så tror min mamma uppskattar rätt mycket att jag är social så länge jag kan haha.. Har väntat nu i snart 2h på mina 47 house låtar att bli klara. Tar en jävla tid men snart sååå! Håller på för fullt med att konvertera musik från youtube. Har runt 400 låtar nu bara och ännu fler behövs. Lär ju tröttna på de under 12 timmars flyg, inte sant? :)

Ska lägga mig i sängen nu och kolla klart på Spiderman 3. Somnar väl snart, är så dödligt trött. Och försov mig i morse så hela dagen har varit så sunkig.. Imorgon blir det träning med mamma sen beger mig hem till pappa på kvällen. Och på söndag blir de Sjöbo tidigt på morgonen för se lillgrabben spela fotbollscup! såååå nattinatti


Lite halvgammal bild på mig och sebs, fick ett sug nu av fest??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0