10 days left, then I'm off

Fan vad jag suger på att blogga. Har typ tappat intresset(?) och har inget vettigt att säga mer än min vardag och hur jävla ball är de för er att veta vad jag gör varje dag. Har heller ingen tid att ta massa outfits bilder tyvärr, oftast är min outfit rätt bull så ni vinner på det! (ibland!!!). Så de får bli som det blir. MEN fredag idag, äntligen helg! Fan vad denna veckan har sprungit iväg. Men så vad ska man göra idag? ska gå in i duschen nu och göra mig iordning för kvällen. Blir nog en utgång i Malmö ikväll! För ER som var intresserade, har ju faktiskt besökare kvar iaf hihi.. HA EN FET KVÄLL!


Hahah dör lite varje gång jag ser denna bilden, den är från förra vintern när vi drog någonstans med skolan och åkte skidor.
Fast jag, Anna och Emma softa mest..
Borde vinna pris för finast bild ever. Tjohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0